Parówki w cieście francuskim.

parówki w cieście francuskim. Jedno z pierwszych przekąsek,które robiłam z ciasta francuskiego... to były właśnie parówki.Były "modne" i pamiętam,że znajomi robili je równie często jak ja. Później się chyba przejadły, stopniowo o nich zapomniałam i ja. Za to używam ciasta francuskiego dość często. Przypomniałam sobie o tej przekąsce i po prostu ją zrobiłam. Dodatkowo wyłożyłam trochę pomidorków koktajlowych,ciemne oliwki i ciemne winogrona,pocięte rzodkiewki na przegryzkę.

Sos to jest pół na pół wymieszany majonez z keczupem - świetnie pasuje do parówek i ciasta. 

 Dawniej owijałam parówkę nie przecinając jej na pół wzdłuż a jedynie kroiłam w mniejsze części i robiłam taki szlaczek na parówce z ciasta,owijając parówkę w taki sposób aby były widoczne części parówki.
Obecnie owinęłam parówkę w całości,stopniowo nakładając delikatnie na siebie ciasto. 
220 stopni - nagrzany piekarnik, około 15 minut. Ciasto jest chrupiące. Parówka,wiadomo,miękka. Polecam;)


Komentarze

Popularne posty