niewidzialna krew

nie mam krwi
nie oddam Ci
życiodajnej istoty
chodzisz jak mumia i uważasz że
Ci dobrze bo nabijasz w butelkę ten hejt
i po co Ci ten żart
który ośmiesza Twoich bliźnich
czy starasz się być człowiekiem
z krwi

Chciałabym i to mnie wyróżnia
bo ciągle pragnę mieć zieloną krew
i bluzgać i myśleć że nie istniejesz
naprawdę po cholerę mi z tym żyć!

Nie, nie chcesz na prawdę
więc poudawajmy
rozmarzyłam się
jesteśmy znowu razem

Hej Ty marynarzu, poprowadź mnie!
Hej ty gospodarzu dusz proszę
niech nie będzie fal
płyniemy,o znów płyniemy, i wraz z Nami płyną miliony dusz
są oni ale ich nie ma
i ja macham do nich w księżyc zachodzący tu
oddalam się, odchodzę
już niedługo będę dalej znów
tymczasem tą drogą idzie ze mną mój anioł stróż

baj,baj,baj,
hej,hej,hej,
idziemy tą drogą
która niewidzialna, tak niewidzialna jest
choć przytul się
tak niewidzialna niewidzialna jestem


Komentarze

Popularne posty