list znaczący do osoby dorosłej

coś byś chciał ode mnie powiedz co
co zrobić mogę ja wystawiona na próbę
może pocałunek na jeden raz czy numer
czy żal który snuje się i będzie snuł
co mi dasz bym mogła żyć lepiej i w spokoju
oczekuję tylko lepiej niż gorzej
a więc ciężkie wyzwanie
ja ja ja ja ja - same jaja
mózg słaby
serce pojemne
jajniki nie wynoszone
i wcale nic nie musi składać się w zwrotkę
tylko im człowiek starszy to wygodniejszy
nikt nikomu nie chce skarpet zbierać
i nie łudzi się ,że tylko sex po 21
i że to tak pięknie i że tak będzie
a co jeśli nie umiesz gotować?
i jajek usmażyć i umieć wybaczyć
że skarpeta wisi na żyrandolu
i nie ogolona noga na 5?
co jeśli wszystko to nic
tylko ciekawość życia
bo jeszcze jest
a nie miłość
pomyśl
co jeśli to nie to?

no właśnie

Komentarze

Popularne posty