Zupa z Mroźna Kraina mieszanki warzyw na zupę lub krem czerwona - na poście Dr Dąbrowskiej



Szybka propozycja gotowca na poście Dr Dąbrowskiej. Mieszanka warzyw na zupę na dwa sposoby. Można ugotować warzywa z dodatkiem liścia laurowego,ziela angielskiego i dowolnych przypraw.. do miękkości warzyw. Można tak przygotowaną zupę zmiksować na krem.
Mieszanka zawiera: papryka czerwona,marchew pomarańczowa,bakłażan,seler,cebula czerwona.

Ja przygotowałam zupę następująco: Do średniego garnka wlałam wrzącą wodę(tak aby było szybciej,bo byłam bardzo głodna). I wrzuciłam całe opakowanie mrożonki. Dodałam 2 liście laurowe,kilka ziaren ziela angielskiego i łyżkę zielonej pasty curry. 

Jest to ostra pasta. Stwierdziłam,iż bez kostki rosołowej(zabronionej przy poście) zupa nie będzie miała wyrazistego smaku a tę pastę lubię i zawiera przyzwoity skład.
Źródło zdjęcia zielonej pasty curry,której użyłam do zupy. Sprawdź skład ;)
Zupki wychodzi na porządnych kilka porcji.





Komentarze

Popularne posty