Do pierwszego spokoju

cały świat psiej pamięci
niech się w głowę pierdolnie
nie ma to jak szukać uwięzi
tam gdzie jej nie ma i nieudolnie

tyle żeś wiecie o świecie
a nic nie zrozumieli
o tym jak anieli głowę chylili
i jak kochali tak jak miłość ma

cóż że ze śmierci
jeśli ta wiedza jest taka oczywista
nic z nią nie zrobić jest jak pięczęć
dla antychrysta - a on się śmieje
że już ma podane na tacy wszystko

myślę przez swoje wszystkie lata
nad tym odwiecznym rozrachunkiem
poddałam się nie jednemu kusicielstwu
i osądzałam nie jednych swoim czynem
aby dojść do sumienia które rzecze

nic co wiodę nie jest skuteczne
tylko moja dusza
niewypowiedziane słowa
mogą rozporządzać ludźmi
i wprowadzać równowagę u Boga
tylko moja postać czysta
pełna spokoju i harmonii
która z każdym pijakiem się błąka
i bogatym ustąpi
tylko mój nos który jest niżej od drzewa
a głowa wysoko wśród chmur
tylko to daje mi szansę byś mi darował
człowieku dobrych rad
i tylko o to proszę aby za dnia
wspominać to co będzie
bo to co będzie to ty i ja


Komentarze

Popularne posty