w utartym schemacie

jeśli świat będzie zły
to nie proś mnie o przebaczenie
powiedzmy wypadek w biegu zdarzeń
do usprawiedliwienia
ale jeśli Ty zawinisz swoją własną
i nieprzymuszona wolą
odpieprz się ode mnie
i obejrzysz drugi raz pod rząd film
za drugim razem wiesz więcej
na prawdę czasami zamykasz oczy
gdy śpisz
jeśli poranek wyda się piękniejszy
to tylko Twoja wina
nie deszczu na który narzeka sąsiadka
i nie moja bo jestem niewyspana
ale tylko Ty jesteś winien że narzekasz

wiem trudno jest w chwilach gdy płacz
tłumaczyć racjonalnie zachowania
ale co zrobisz jutro bym ja
czuła się łagodniej?
łupimy orzechy po to by je zjeść
a nie by oglądać skórkę
tym którzy pragną bym ich częstowała
będą musieli ogarnąć grządkę
zrobić coś z łupiny
lub po prostu ją wyrzucić
nie ma nic za darmo
i to bardzo dobrze
jeśli cierpię jestem sama
tym nie należy się dzielić
tego można tylko szukać
można to widzieć
lub się o tym dowiedzieć
wymięknąć na macie z pełną świadomością
powstać i walczyć by coś osiągnąć
hasła jak chusteczki z rękawa
i w nie smarkać
dając rade panowie panie
 

Komentarze

Popularne posty