tablica motywacyjna ( kratka, kolorowe żarówki, kartka motywacyjna KEEP CALM and DREAM BIG )


Jakiś czas temu kupiłam tę miedzianą kratkę z myślą,że będzie służyć mi do zawieszania małych karteczek na spinaczu np. przy biurko. Ale biurko zlikwidowałam. Stwierdziłam,że wprowadzało niepotrzebny bałagan i jednak "pracuje" przy stole. Natomiast patent na kratkę pozostał nierozwiązany. Innym razem kupiłam kolorowe żarówki, z myślą,że np ułożę je na białej półce na górze (ale za wysoko do gniazdka) lub na parapecie... ( ale rozwiązania parapetowe pozostawiają wiele do życzenia... to storczyk... to inna tablica.... boxlight, miejsce na popcorn, pada, szklankę itd...) a więc po prostu owinęłam te lampki na tej kratce dodając sobie jedną kartkę motywacyjną. Mam ich jeszcze parę,zawsze można też coś nowego "stworzyć". Na razie mi wystarcza. : )


Komentarze

Anonimowy pisze…
Bardzo ciekawie to zostało opisane.

Popularne posty