POZDRO DLA CZYTELNIKÓW : )))))))))))

A cześć! Odkąd zaczęłam prowadzić bloga to najczęściej czytanymi były posty odnośnie diety kopenhaskiej. A dziś patrzę  i nie wierzę - ludzie Wy czytacie poezję! moje wypociny.Być może przypadkiem,ale w porównaniu do wyświetleń z diety kopenhaskiej... to jestem w szoku i to jest dla mnie szacun.Bo to jest dla mnie na prawdę ważne i dziwie się,że ktoś to czyta a jednak tak jest... Widzę na wyświetleniach.Gdzie to była nisza a teraz ktoś to czyta! Jestem uradowana tym faktem i dlatego chciałam pozdrowić wszystkich czytelników. Moje wiersze są tak samo różne jak ja jestem kolorowa. Ja słów na określenie siebie nie mam i nie będę miała bo to odzwierciedla moja twórczość-to jaka jestem,co robię,co pichcę, i w ogóle............ Wielkie pozdro!!!!

Komentarze

Popularne posty