a baba sypie piachem

Na sen baba w proszku
a za zarobione pieniądze
5 zł
Na fejsie siedzę 1/4 swojego życia
a w pół mroku widzę tylko marginesy społeczne
Balkon to już tylko dla mnie widok za miasto
A przyjaciele, to ich w ogóle nie ma - nie istnieją
tacy to się tylko znają i pojawiają jak przedstawiciele
Jutro idę do roboty - tak na nią mówię bo nie daje hajsu
gdybym tak siedziała i nic nie robiła w bańkach mydlanych
to by była robota taka że na koniec świata i ze świeczką szukać
ale ja muszę iść tutaj i tutaj i jeszcze pozałatwiać i się nie spocić i ortopeda
czekałam na to, no tak zapomnieć o swoim zdrowiu jest najłatwiej..

A jak przychodzi chwila że tak rozmawiam ze sobą i z Wami
to w sumie nijak się czuję
nijak moje myśli
się nie chcę już bać i oswobodzam
i myślę sobie że tak ludzie umierają
i ja też
wielkie rzeczy
a może łatwiej będzie wziąć się
ruszyć dupę chociaż troszkę
i tak wstać wykonać trzy kroki
zrobić zamówienie
przegrzebać serwis
iść do dostawców i potencjalnych klientów
i powiedzieć im kim jestem
tak po prostu jak komar siada i nie pyta mnie
a czoło już mi zeżarł i ma to w dupie

no może tak
no może właśnie tak trzeba żyć
a ja tego nie wiem
albo wiem a nie chcę bo nie wypada dobrze żyć i lepiej
bo przecież każdy narzeka i tak sobie po prostu mówić
to już nie sztuka to nie koniecznie
cierpienie zbliża
dar albo udar
no a tak podać dłoń i powiedzieć dzień dobry z uśmiechem na ustach... ?

no tak - wiem, to trudne zadanie
i jeszcze szczerym trzeba być
i wysłuchanym
dwa słowa to trochę dużo
dla kogoś kto ma ponury dzień
i zasypują go Ci przedstawiciele

no i co?i ja też tak mam żyć?
bo już pierwsza zmarszczka i mnie gonią
wyślij smsa pod każdy nr jaki znasz
z notatką
pusta wiadomość


Komentarze

Popularne posty