fri TY

Każdego dnia pędzę do Ciebie
na przystanek w drodze...
w deszczu chcę Cię widzieć
jak się uśmiechasz i patrzysz w moje oczy

lecz to tylko marzenie

codziennie siedzę na kanapie

czy byś oglądał to samo co ja?
czy byś lubił tych ludzi co ja?
czy jadłbyś to co ja

czy
czy
czy

A miłość nie zna pytań
czyta książki na głos
mówi o swoich wizjach
i fantazjach najbardziej skrytych bardzo
pragnie i wierzy
inspiruje się nawzajem
daje wypocząć
i daje wolność
liczy na siebie
i wtedy kocha

Czy?
to nie jest istotne pytanie
Kiedy?Gdzie?Za ile czasu....?
-Może być doskonałe
a jeszcze bardziej gdy zapytasz...
Kiedy byłam Ci potrzeba
Kiedy nie,dlaczego mnie nie unikasz
pragniesz spotkań i rozmów
chcemy ze sobą być
nie po to by się łączyć
a marzyć i tkwić w postanowieniach
być szalonym
urozmaiconym
konwersacje fristajlowe
ponad normę i formę
lubię czerpać
od Ciebie mogę


Komentarze

Popularne posty