tak czy nie / Wolna czy niewolna (Oda do Wolności)

czekam na Twoje słowa słodkie i boskie
żart krztę uśmiechu swobodę pocieszenia
wolności Ty moja
czekam na Ciebie
czekam na sukces i brak zwątpienia
zawziętą siłę i dar spełnienia
walkę do końca póty nie odpuścisz
- jestem z Tobą
wolności Ty mój
nie pragnę wiele
zbyt myśli i czasu
chcę tylko abyś mógł
Tobie chcę oddać swoje sumienie
- wolny Ty mój
A jeśli moje modlitwy coś zmienią
Jeżeli stanie się cud
będziesz szczęśliwy zawsze na wieki
- Wolności mogę umrzeć za Ciebie
na pokrzepienie serc cierpiących
dając im siłę i radość
w bólu i cierpieniu to nic do jakości
- Wolności!
Dam Ci przeznaczenie
wiarę i moc
w swoich dłoniach odsłoń dary
jakie Ci przyniesie los
Wolność
niech stanie się Twoją pasją
niech stanie się to
czego nie było dane dwojga ludziom
a przystanie
na moje słowo
Wolność
Kocham Cię
Wolny człowieku
Oddam Ci wszystko
łącznie z potęgą do bycia wiernym
własnym uczynkom
łącznie do tego by być z Tobą za wszelką cenę
Tobie tylko oddam całą siebie
Wolności

Komentarze

Popularne posty