Wizerunek panny młodej, o czym należy pamietać

W dniu ślubu panna młoda nie ubiera się tylko "w sukienkę". Wszelkiego rodzaju: halka, welon. Dobór kolczyków czy innej biżuterii. Umówienie się i zrealizowanie make upu, paznokci u rąk i nóg, rzęsy np., makijaż, fryzura ślubna i ewentualne ozdoba o niej, buty, torebka. Pamiętać trzeba o wszystkim.

Każdy ma swój sposób na to. W moim przypadku

1. włosy

Zadbaj o nie już rok wcześniej.Zapisz się do salonu fryzjerskiego, który jest w Twoim zasięgu. Ja zapisałam się rok wcześniej, ponieważ schodziłam z ciemnego koloru włosów do jasnego.Zależało mi na zachowaniu długości włosów, świeżości, ładnego koloru i pięknej jakości włosa.Także moja fryzjerka zadbała o to, robiłam nie tylko dekoloryzacje ale stopniowe farbowanie z miesiąca na miesiąc, kreatynę.
Warto.

2. paznokcie

Bardzo podobnie, warto zainteresować się wizażystką, która jest warta zainteresowania. Zrobi nam to co chcemy na paznokciach i zrobi to dobrze. Wbrew pozorom termin robienia paznokci u dłoni i stóp,to nie jest bułka z masłem. Warto zainteresować się wcześniej tym tematem, o ile zależy nam na fajnej wizażystce.

3. Rzęsy.

Zapytaj siebie czy tego potrzebujesz.Ja pragnęłam tego dnia wyglądać wyjątkowo,a odkąd zrobiłam sobie rzęsy to... Chyba dorobię sobie następne. Jest to nie tylko piękny efekt, ale i wygoda. Nie musisz już malować powiek i tuszować rzęs, ten efekt utrzymuje się od 2 do 3 tygodni w dobrym stanie.

4. Cera. kosmetyki.

Makijaż ślubny u wizażystki to jedno. Ale zestaw ratunkowy to drugie. Mimo,iż gwarantuje Tobie,iż makijaż nie spłynie. A nawet będzie trzymał się na drugi dzień.Nie miej złudzeń. Jeśli nie będziesz miała samodzielnie przygotowanego awaryjnego zestawu kosmetyków, powinnaś liczyć na swoją świadkową, albo na cud, albo życzliwą, dobrze zaopatrzoną inną koleżankę. To na prawdę ważne.

W moim przypadku 30 stopniowego upału i płynięcia ze mnie jak po kurze...
Było dość ciężko.Pamiętajmy,że każda z Nas ma inne warunki weselne. Inaczej pokonuje drogę do swojego pokoju,ma inną pomoc w postaci świadkowej, nie zawsze w każdej chwili może też zająć się sobą i swoim makijażem...
Jeśli więc możesz to zaopatrz się w takie kosmetyki, które będą sprawiały iż będziesz zadowolona.
Ja nie miałam torebki. Stwierdziłam,iż będzie to zbędny gadżet, którego będę musiała pilnować. Ale Ty zastanów się. Ja uwierzyłam swojej makijażystce w jakość. Była ok. Z tym,że umówmy się, wielka temperatura, ciągłe głaskanie twarzy chusteczkami, robi swoje. Gdyby nie pomoc koleżanki z rozświetlaczem i pudrem sypkim w roli głównej, byłoby nie tak.

 5. Dodatki do sukni ślubnej.

Sukienka sukienką. Pamiętaj,że welon, halka, którą ewentualnie dokupujesz, bielizna, buty i biżuteria tworzą całość.
Zastanów się czego oczekujesz i podejmuj decyzję jak najszybciej aby pozbyć się niemiłych niespodzianek.

- welon dobierz do sukienki; od razu i w tym samym czasie aby do siebie pasował. Zorientuj się w cenie byś nie była nie mile zaskoczona, iż te "dodatki" to dodatkowy koszt, który nie wlicza się w cenę sukni

- zapytaj o ewentualną halkę czy inne dodatki, które w salonie nie wliczają się w cenę sukni; to również często jest niedopowiedzianą kwestią, za którą trzeba później zapłacić

- Kup bieliznę możliwie najlepszą z najlepszych.Taką, w której będziesz czuła się wygodnie. Pozwól sobie na komfort tego dnia. Kup stanik, który zadziwi Cię swoją jakością. O ile możesz, poczuj się jak królowa.

- Buty najlepiej sprawdzone. Ja kupiłam dwa miesiące wcześniej na ślub i wesele koleżanki. Bawiłam się przednio. Odświeżyłam je. Fakt, miałam długą suknię. Buty jednak spełniały swoją rolę - wytańczyłam w nich całą noc. Mimo to warto mieć buty na zmianę. Miałam takie, ale nie wykorzystałam ich, bo tak sprawdziły się buty sprawdzone.

- Wszelakie kolczyki czy inne dodatki kupuj odpowiednio wcześnie na wypadek, aby móc je odesłać. Kupić sobie nowe. Podobały mi się bardzo długo kolczyki, unikałam ich zakupu.W momencie kiedy je chciałam zamówić,były niedostępne.Tusz przed weselem pokazały się i niezwłocznie je zamówiłam.Okazało się,że na żywo nie pasują ani do mojego wyobrażenia, ani do sukienki,do niczego.
Jaka była moja radość,iż szukałam alternatywy. I miałam inne, wybrane. Okazały się strzałem w dziesiątkę!

Nie zapominaj o sobie !
Pomyśl o wszelakich wypadkach.. Miej wyobraźnię. Staraj się być spokojna, ale przezorna! To Cię kosztuje Twój własny komfort psychiczny w dniu ślubu.

#<3

Komentarze

Popularne posty