Małe minusy, które zdarzają się w dniu Ślubu

Cześć. Jestem szczęśliwą mężatką, której nie udało się wrzucić kilku postów. Ciągle jakiś błąd, a tak bardzo chciałam pomóc i jednocześnie się pochwalić.Dlatego zrobię to. Po za sezonem ślubnym. Zrobię to z możliwych mi środków:) I opiszę, to co chciałam. W partiach,bo z doświadczenia wynika,że wszystko znika:)

Nasz ślub był najwspanialszy. Jednocześnie wszystkie moje stresy i "małe minusy", które towarzyszyły mi chcę opisać na poczet nowych panien młodych,aby uniknęły tych minusów..


I.
ATMOSFERA

Po pierwsze należy cieszyć się sobą i wszystkim do koła od początku do końca.Jest to cholernie trudne jeśli po drodze wskakują"kwiatki".I na siłę niestety - nie da cieszyć się. Ale jeśli jesteś przyszłą panną młodą,to uświadamiaj sobie,że to nie tylko najpiękniejszy dzień w życiu. Ale,że ludzie, którzy przybyli oczekują aby to był właśnie taki dzień. Może być stresująco, ale w sercu powtarzaj,że oni przyszli dla Nas...  i mimo,że coś się wydarzyło nie po myśli.. to Ci ludzie, przyszli po to by cieszyć się. Wiem jaki to jest stres i to przeżyłam, nie myśl o tym. Do tego momentu już wszystko jest dopięte na ostatni prawie guzik. I nie ma powodu na nerwy. ( wiem,wiem, mówię tak ale uwierz jeśli to czytasz, że na prawdę jeśli coś jest nie po twojej myśli - nie jest warte Twoich nerwów,bo nie zmieni wszystkiego na lepsze a wręcz na odwrót. Cała atmosfera może polecieć.)

II.
SUKIENKA

WYDAWAŁO mi się,że wszystko planowałam z takim wyprzedzeniem, iż nic mnie nie zaskoczy..
Tymczasem z sukienką ( która dla mnie , jako fizycznej osoby była bardzo ważna ) napatoczyły się problemy.
Nigdy nie czekaj z ubieraniem, nawet gdy świadkowa, pani fotograf mówią Ci... po co... będziesz siedziała...
Każda sukienka jest inna. Jedną zapinasz na zamek i tyle. Inną, jak moją trzeba było układać warstwami. Do tego koronka, poprawki i inne rzeczy... Słuchaj się swojego serca i nie pozwól innym na kierowanie Twojej ceremonii.

III.
Awaryjne kosmetyki. Życzliwość koleżanek. Dobór odpowiedniej świadkowej, która służy wsparciem.

Przygotuj się na każdą ewentualność. Brak pogody lub jej pozorne plusy( u mnie upał ). Ciągłe wycieranie się chusteczką higieniczną, matującą. Mimo eleganckiego i trwałego makijażu, spłynął mi po paru godzinach upałów, sesji na słońcu. I dzięki bardzo dobrze wyposażonej koleżance w kosmetykach i jej życzliwej pomocy, udało mi się dotrwać w pięknym make-up.
Stres to jedno. A pamięć i prawda to też jedno.  Baw się szczerze na swoim weselu. Nigdy tak nie tańczyłam.Ludzie sprzyjają Tobie a ty im swoją energią miłosną. Nie jestem osobą, która wywija na parkiecie a tego dnia mimo upałów i spływającego makijażu bawiłam się najlepiej na świecie.
Dziękuje pomocnej koleżance, która poprawiała mnie w łazience i bez niej, byłabym spływającą rybą. Tańczącą ale bez retuszu.Dzięki Emilka.

niezbędnik do makijażu dla panny młodej  <klik
http://vumag.pl/makijaz/slubny-makijaz-panny-mlodej-kosmetyki-gorace-trendy-inspiracje/ws94fz


Dobierz sobie odpowiednią świadkową. To nie jest osoba, która tylko "stoi".To osoba, na którą możesz liczyć. Która Cię wspiera w Twojej decyzji. To jest najistotniejsze. Bo jeśli Ty jesteś szczęśliwa to mało masz wymagań wobec drugiej osoby.Jeśli jest z tym problem, to niestety. Dlatego dobierz sobie taką świadkową, która jest szczęśliwa. I uwierzy,że ten dzień jest dla Ciebie najważniejszy w życiu. I chcesz go zapamiętać z uśmiechami, nie płaczem.

Dobrym pomysłem, chodź to w moim wydaniu źle brzmi.. jest dobranie sobie druhen. Bardzo liczyłam na swoje koleżanki i z niezrównaną pomocą okazały swoją wspaniałomyślność, lojalność, bezinteresowność. Nie tylko pomagały mi psychicznie ale i fizycznie o co tylko poprosiłam.Mam kochane przyjaciółki. Najlepsze na świecie. Szanujcie takie relacje. I pamiętajcie,że to jest ważne. Ja w swoich dodatkach miałam mięte - więc moja siostra, starsza, przyjaciółka, a nawet koleżanki, które nie musiały ubrały się w takich kolorach co było dla mnie największym szczęściem





Komentarze

Izabella Nowotka pisze…
Od kiedy zacząłem terapię na https://www.terapiapoznan.pl/, moje życie znacząco się poprawiło. Psycholog, z którym pracuję, jest niezwykle wszechstronny i kompetentny. Polecam ich każdemu, kto szuka wsparcia i porozumienia.

Popularne posty