Plan posiłków na diecie kopenhaskiej


śniadanie - godz. 8
lunch - godz. 12-14
kolacja - godz. 17-18
 
Najważniejsza jest regularność spożywanych posiłków. Jeżeli chcesz przeprowadzić dietę kopenhaską, a prowadzisz np. tryb życia nocny. Nic straconego! Godziny posiłków dopasuj do swojego stylu życia. 


Plan posiłków

1 i 8 dnia: Śniadanie: kubek czarnej kawy + łyżeczka cukru;lunch: 2 kurze jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor; kolacja: duży befsztyk wołowy, sałata z oliwą i cytryną;
 2 i 9 dnia: Śniadanie: kubek czarnej kawy + łyżeczka cukru;lunch: duży befsztyk wołowy, sałata z oliwą i cytryną; duży owoc; kolacja: plaster szynki, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego; 
3 i 10 dnia: Śniadanie: kubek czarnej kawy + łyżeczka cukru + grzanka; lunch: Gotowany szpinak, pomidor, mały surowy owoc; kolacja: 2 jajka na twardo, plaster szynki, sałata 
z oliwą i cytryną;
4 i 11 dnia: Śniadanie: kubek czarnej kawy + łyżeczka cukru; lunch: 1 jajko na twardo, tarta marchew, serek wiejski; kolacja: kompot i 2/3 szklanki jogurtu naturalnego;
5 i 12 dnia: Śniadanie: duża marchew tarta z dodatkiem soku z cytryny; lunch: 1 duża ryba; kolacja: duży befsztyk wołowy, sałata z oliwą i cytryną oraz kilka(6-8) różyczek brokuła;
6 i 13 dnia: Śniadanie: kubek czarnej kawy + łyżeczka cukru + grzanka; lunch: pierś 
z kurczaka, sałata z oliwą i cytryną; kolacja: 2 jajka na twardo, duża tarta marchew;

 7 dzień: Śniadanie: kubek herbaty bez cukru; lunch: pierś kurczaka grilowana;
 kolacja:   NIC.

     
     Życzę sobie i Wam powodzenia!
 Ps. Zapraszam na pełną relacje przeprowadzonej diety kopenhaskiej prze zemnie.
Prześlij komentarz

Popularne posty