Musthave

Czyli sałatka z tego co jest w kuchni. Moje must have to pomidory (niekoniecznie koktajlowe,ale do tego typu sałatek się nadają znakomicie) i uwielbiam pomidory,raczej powinnam mieć je zawsze
oliwki czarne w słoiku. Coś co warto mieć i zazwyczaj mam,marynowane warzywka.
Ser. U mnie gouda miastowa i trzeba niedużą ilość utrzeć na tartce, nada to smaku a nie zjemy połowy kostki w jednej porcji;)
i coś sezonowego. Wypadło na cukinię, którą mam z ogródka i jest pyszna! Jest to tak uniwersalne warzywo,że hej! Cukinię trzemy na różnych oczkach
I puszkowany tuńczyk koniecznie w kawałkach i do tego pieprz do smaku,nic więcej nie trzeba.

Solidna porcja, sycąca,zdrowa,pyszna. Oczywiście można się podzielić;) a nawet trzeba jak są chętni! Polecam pieczywo czosnkowe,bagietkę z masłem.


Komentarze

Popularne posty