Naklejki na przyprawy na słoiki na opakowania

CZEŚĆ!
Jako,że uwielbiam rozwiązania proste a jednocześnie z tłistem... postanowiłam u siebie w mieszkaniu... a konkretnie w kuchni zrobić naklejki z okleiny czarnej kredowej. Możecie kupić gotowce albo na metry na np. allegro. Do tego zwykła kreda albo marker(jak u mnie) kredowy. Mam małą kuchnię i dużo rzeczy chcę w niej ogarnąć. Chcę również by była stylowa-co to znaczy? Po mojemu to znaczy - MOJA Ma być tak jak chcę,na tyle na ile sobie mogę pozwolić. Postawiłam na dodatki miętowe - co jest ciężkie, ponieważ producenci o kolorze mięty mają różne zdania. Zazwyczaj jest to kolor bebe blue- czyli delikatny niebieski,bardzo "boski"w kolorze rozmytego nieba wraz z chmurami. / ewentualnie panuje turkus. Mój punkt widzenia na kolor "mięta" jest nieco inny..i mało dostępny.
Zaczęłam więc szaleć do koła ze swoją energią i tego co mogę zrobić sama. Będzie po mojemu, swoimi siłami, zacnie.

Komentarze

Popularne posty