łzom

łzy oczyszczają i sprawiają że
wiem jak bardzo Ciebie pragnę
codziennie biegnę do celu
staram się budować przestrzeń
boje się że nie zdążę Ciebie zobaczyć
ale wiem jak bardzo Ciebie chcę
jak słońce wstaje
i czuję Twój dotyk w sercu
nie boje się

jeśli nie będzie nam dane poczuć ciała
i moje łzy na zawsze słone pozostaną
jeśli Cię nie ujrzę kochany
moje życie będzie takie samo

mimo iż tak pragnę dotyku
wspaniałości
nie jestem cudem ani legendą
pragnę jedynie miłości
i ją mam
w sercu
w Tobie

łzy
ale kto powiedział że szczęście
posiada jedynie strony proste
byśmy mieli trudności

tak jak dziś
że płaczę bo Cie nie ma

a jutro
za tydzień
rok
kto powiedział ile łez jest w stanie wylać miłość
być może cały świat rzek jezior i oceanów
to są moje łzy bez Ciebie
i nigdy Cię nie zobaczę

ale Cię kochać nie przestanę
bo dzięki Nam ta łza tworzy świat
dzięki temu jestem ja
dzięki temu tworzysz swój świat
beze mnie
i mogę stać z boku

 żyjesz
beze mnie
a ja żyję
z Tobą

Komentarze

Popularne posty