pasta twarogowo - kurczakowa FIT

Pyszna pasta - FIT - ja nią smaruje chleb, najczęściej zamiast masła i na to kładę mięso, warzywa. No ale czasami smaruje na grubo i kładę na nią rzodkiewki pokrojone, ogórki,liście sałaty mix, zioła...

Pasta jest dietetyczna,i smaczna. Ja osobiście lubię więcej kurczaka niż twarogu.Całkowicie zastępuje te pasty chemiczne. Nie wiem,czy lubicie,ale ja swojego czasu takimi pastami ze sklepu smarowałam np. płatki ryżowe... teraz jak pomyślę,to się sama sobie dziwie. Takie pasty zastępują całkowicie smak. A wykonanie - można się tylko dzielić. Nie trzeba kupować za 1,60 - opakowania trucizny. A zrobić kilkanaście past i rozdać znajomym. Ja dwa takie pojemniki mam na cały tydzień na śniadanie jeśli smaruje grubiej -jako podkład a jeśli samodzielnie to na grubasa na cały tydzień też wystarczy.Jeśli człowiek zdrowiej je,odżywia się w sposób świadomy i je dużo warzyw. To zawsze mix można zrobić z warzywami



Np. na kolacje przygotowane brokuły na parze, kawałki warzyw....  jem z tą pastą  ; )
...
Skład:
- 4 ugotowane udka z kurczaka
- 1 duża ugotowana marchew
- 200 gr sera tofu ( bądź twarożku zmielonego na pastę )
- 1 łyżka przyprawy do kurczaka ( lub ulubionych ziół )
- pół pęczka pietruszki
- sól i pieprz
- łyżka oleju

Przygotowanie:
Mięso z udek oddzielamy od kości i podsmażamy je na oleju z dodatkiem przyprawy do kurczaka ( lub innej ulubionej mieszanki). Tak przygotowanego kurczaka wrzucamy do blendera wraz z pokrojoną na mniejsze kawałki marchewką. Mielimy drobno. Masę marchewko - kurczakową mieszamy z twarożkiem. Dodajemy drobno posiekaną natkę pietruszki. Przyprawiamy do smaku.

Polecam wkładać w małe pojemniczki po 'gotowych'serkach' i innych. Dzieląc w ten sposób na porcje.
Pyszne i zdrowe!

Komentarze

Popularne posty