Bruchetta (z serem i szynką)+ świeże pomidory

Jeszcze nie dawno jadłam gotowe bagietki chemiczne i kładłam na nie gotowe salami... i ser...


Teraz..

Uważam,że... przekąskę chrupką i wspaniałą - smaczną i zdrową można zrobić z:
- 2 kromki chleba żytniego
- 1 plaster ulubionego sera ( u mnie mój miejscowy wędzony)
- 1 plaster ulubionej wędliny. W przypadku FIT jest to samodzielnie zrobionej plaster szynki - dowolnej
- kawałek pomidora
- ulubione zioła ( u mnie natka pietruszki )
- kilka plastrów cebuli





Na foli aluminiowej układam dwie kromki chleba. na każdej układam plaster sera pociamkany i plaster szynki ( tak to nazywam ) rwe w palcach i rozkładam po całości. Na to układam cebulę - niedużo , kilka plastrów poszatkowanych. I wkładam do rozgrzanego piekarnika na od 180 stopni na 10-15 minut. W zależności od chrupkości. Wyjmuje i kroje na kawałki. Rozkładam pokrojonego drobniej pomidora i pietruszkę. Ciesze się smakiem.

Komentarze

Popularne posty