nie płacz proszę
mam na myśli
to co zawsze
a Ciebie najbardziej
twoje oczy
ciągle mi świecą
chyba nigdy nie przestaną
gdy na Ciebie
patrzę
zawsze jest tak samo
nie wiem jak zdmuchnąć świeczkę
słowa drżą splątane czułością
ale oczy nie śnią wejść w Ciebie
jesteś chyba kochany
wiesz,bardzo...
mam na myśli
że ciągnę się daleko
chyba już tak zostanie



stongłam tak prosto
wzgłębiłam się w coś
w Ciebie chyba...


















_________________________________________________
Słyszałam,że powstają nowe słowa, bo je przekręcam specjalnie. Nie jest tak,że świadomie chcę ująć jakiemuś słowu.Czasami na prawdę widzę nowe słowo. I postanowiłam żyć w ten sposób by je używać. Wydaje mi się,że ludzie rozumieją co mam na myśli.A jeśli ktoś się burzy -  życzę zdrowia. Nie zmienię siebie. Jedynie mogę się zatracać. Kocham ludzi i życie, co dzieje się w okół mnie.

Komentarze

Popularne posty