kreskówka

Obraz wbrew pozorom nie przedstawia obrazka dla dzieci. To jest zmysłowy obraz, który ukazuje związek pomiędzy kobietą a mężczyzną. Czy nie jest to proste? A zarazem tak trudne do okazania? Serce, które widnieje na środku to abstrakcja kolorowych myśli jakie miewamy wspólnie..
ale już serce, które jest w kobiecie( obiekt po prawej stronie ) to nie takie łatwe... My jesteśmy bardziej duszą,... kimś kto "ogarnia" świat za pomocą magi i słów- ale to nie jest moja ulubiona metoda. Uważam,że ludzie sobie przeznaczeni nie patrzą na słowa, a na spojrzenie. Oczy mówią wszystko. Dlatego u mnie kobieta jest koślawa, a facet ma cztery oczy, bo... nie widzi normalnie.
Wybiera głównie swoim kanałem - czyli penisem, ale ten penis jest zawsze motywowany sercem. To idealny zestaw. Jest kolorowy, wspaniały. A w kobiecie potrzebuje zwierciadła swojej duszy - której nie może otrzymać, bo każdy z Nas stanowi inwiduum. ALE. każdy z Nas ma też ochotę na spędzanie czasu z ludźmi, .. dlaczego? tu każdy odpowie indywidualnie;
Dla mnie ludzie są piękni i kolorowi,dlatego,że są. A czasami zdarzają się wyjątkowi.
Dlaczego nie przedstawić ich w Sztuce.
/odnaleziony opis/








Może to zbieg okoliczności,ale ja tak nie uważam..
Tyle napisałam osobistych rzeczy na temat tego obrazu, a wpis znikł.
To mozaika na temat uczuć kobiecych, męskich.
Nie ważne.
Ważne jest to,że kobieta patrzy "duszą"
a facet
głównie sercem,ale
równie ważne są genitalia
i tak oto oboje stanowią
parę


Komentarze

Popularne posty