trochę cierpliwości nikomu nie zaszkodzi - test D lamy, moje wiersze, a więc krótka rozprawka o.. tym,że trzeba podejmować "nowe", ale liczyć się "z tym czymś", co ma się w sobie








Krótka rozprawka o tym,że trzeba podejmować"nowe"
ale liczyć się "z tym czymś" co ma się w sobie
Zawsze.








 

( takie tam malowane fajne )


http://pl.dreamstime.com/obrazy-stock-spalony-papier-image4460064














NIC nie jest dobre. Liczy się to "coś" :
http://www.michalzarzycki.pl/2011/12/blog-roku-2011-w-kategorii-teen/


co ten człowiek w sobie ma?
super test

tylko pamiętaj nie patrz w dół!!!


fajna sprawa


chcę napisać o tym,że dobrze się kończy jeśli tak chcemy.
Jutro zaczynam nową pracę i .. nowe wyzwania i wcale mi się nie chcę pisać o tym nikomu
Każdy ma pracę i swoje nabyte umiejętności

a ja mam niezwykłe przeczucia

Jakie?
takie,że każdy nowy dzień to nowe wyzwanie
w przeciwieństwie z dzieciństwa- "chwytaj dzień"
i to sprawia,że jestem lepszym człowiekiem...

Co sprawia,że się rozwijasz??

Nowa praca?

Pasja,którą cały czas rozwijasz?


Przyjaciele, którzy albo Cię gnębią - bo możesz lepiej, albo nic nie mówią,bo się " nie znają" ?

Co Cię pcha na przód

jaka ambicja,... jaki to jest proces...

Ps. U mnie to jest też poezja. Uwielbiam freestyle. I poezje.

więc moje wiersze:


„ Drogocenne”
A jeśli błąd pozwoli nam zapomnieć
O pustce serce zamilczy
Podpowiem Ci tylko wiatrem
Jakie marzenia są ze mną
Oddechem powietrza poczujesz
Najsilniejsze tchnienia mej duszy
A jeśli bez tchu zostaniesz
W ciemności lub kochać przestaniesz
To tylko koniec początku nastanie
Nie martw się też jeśli sił zabraknie
I wszystko inne będzie bezwartościowe
Przyjdzie jeszcze kiedyś do Ciebie i powie
Że czujesz i nie ma nic po za tym
Bo jeśli ktoś lub coś zabierze Ci tę duszę
To będzie dopiero koniec świata



Odpowiedz na pytanie

Jedna odpowiedź



Na nie
Dwa serca na dnie
I miłość w nich
Zawsze to samo pytanie
I odpowiedź nie bój się


Ukryte pragnienia
W mojej pamięci uwięziona nić
Nie odpowiednia
Nie za daleka
Nie pojęta droga

Ale to jest odpowiedź
Na pytanie
To samo kochanie


*
Tak jak życie plecie o lecie
Wakacji na urywku serca
Dobroci
Połączymy się w marzeniach słońca
O tym jak chmury na niebie brzęczą
Nad głową poezja
Nocą
Uśpiony ktoś
Mruga uroczo
Z nad głowy z ukosa kątem oka
A ty myślisz że to żart
Bo zdarzyło w życiu Tobie to się pierwszy raz….

*

Nowiny z serca ukryte
Sztos uczuć
We mnie panuje na moc
Nie bój się mnie
Bo ja kocham Ciebie
Wierzba płacząca w Tobie tkwi
Ubolewa nad sobą
Gorzkie żale dla wariatów
Bo ja kocham Cię




Ukryte me myśli
W mej głowie
Żal

Nie do ogarnięcia
Widok z ujęcia pragmatycznego
Jakby ktoś kadr zatrzymał w biegu
Trampek na drzewie
Jego ślad właśnie niknie
Pod wiatr
Z ukosa myślą w głowie
Żal

**
Na poczekanie skarbu
Na do widzenia
Ukłony

*

Zapisz mnie do siebie…
Na video film
Obejrzyj mnie jak zechcesz
A potem obejrzysz film
Nie będziemy rozmawiać
O tym 
To fakt
Dyskusja na potem
Pozostawia Nas samych

*
W tym pocałunku
Chaos
Sprzedaje się
W 100% a ty mnie w dupie masz
I powiesz koleżankom i kolegom
Że mnie znasz

A ja Ci powiem na papierze
Że jedyne wiesz
Środkowy palec ssać niemiłosiernie

Do dna

*
Zapisz mnie w testament
Uświadom sobie rzeczy
Tajne
Top serdeczne
Bo je pożądają umysły
Rządzące światem

Świrów jest pełna masa
Ale nieświadomych też
Jesteś jedną z tych osób
Które nie należą do jakiejkolwiek
Outsider
I pan emocji fajerwerków
Dobrych przyjaciół
I złych dni
Kocham Cię

*
Samobójca

Umrę
Jeśli
Odjedziesz
Samobójca z lotu ptaka
Będzie widać krew i łzy
Pędraka
Słabego człowieka
I miazga na pył
Rozniesiona
Dla alergików
Będzie padało
Grubo
Będzie deszcz

Słone łzy
Możesz wtedy płakać
I nie noś parasola ani ochronnej tkaniny
Ona Cię nie obroni przed śmiercią
Ale przed udawaniem głazu tak

Nie mów o mnie mordercom 
Zainspirują się moim listem do Ciebie
I będzie tragedia
Następna

Aktor

To ktoś taki
Kto
Patrzy na potem
I później widzi
Że to wszystko jest warte
Podkreśleń kolorem zielonym

Jak centrale

To ktoś taki
Drogowa maść podrzucona przez przybłędę
Który w oczach ma Boga
A w duszy skarb

Jak na drodze..

Sobie przyjdzie odejdzie
Poszedł
Miał fajny uśmiech
Mądrze gadał
Może się kiedyś spotkamy może nie
Taki aktor

**
„występ sceniczny”

Uciekaj do wiatru?

Niezły cover który
Trzeba ćwiczyć godzinami

Bój się boga
Może to Ci pomoże postarać się…

Możesz trochę pogibać rączką i nóżką
Ale tylko trochę
Bo będzie mnie to ostro wkurwiać
Jak śpiewasz…
I bądź sobą
Ostro bujaj

Niech Ci język przeplecie
Sukienka z drobinami nie koniecznie złota
Nałóż na głowę worek ziemniaków
I udawaj kota

Tak będzie fajnie
Jeśli ktoś pomarudzi
Dobrze żeby mówili
Niż by ktoś na fajka wyszedł

A jeśli wyjdzie to
Wszystkiego najlepszego życzy Ala
I pomyśl o gumie malinowej
Albo tęczy z pazłotka

Zakrwawionym kolanie przez płot to wszystko

A jeśli to ciężarówka,to czy to ważne?

To tylko niebo
*


*
Pisz jeśli nie wiesz
A jak powiesz to milcz
Czekaj na odpowiedź

Nie otrzymasz odpowiedzi
Pomyśl
Może to nie ma znaczenia
Popatrz w gwiazdy

*


****

 I tyle. Bądź sobą. W czasach kryzysu.





Komentarze

Popularne posty