Moje urodziny . Moje nabytki i marzenia..

Ale siara.


                                                                    To jest marzenie.

Zrozumiałam pewną rzecz. Nie mam aparatu.Nie mam.Może mam,ale stary i nie dobry...
no coś tam.
Szukałam. Nawet fajnie wygląda, ale jest na kliszę.
Zbierałam, wydałam na co innego.. :P

może aparat?
w sensie aparat komórkowy...
w sensie komórka....
no to jest mój punkt zwrotny


Będę miała komórkę, która robi fajne zdjęcia i zniknie mój kompleks ha ha...

 http://supersklep.pl/i103976-aparat-fotograficzny-lomography-diana-f-mr-pink

 Masz ochotę robić sobie zdjęcia?
No nie wiem. Ja mam ochotę robić jedzeniu, które przyrządzam...
i tak ciągle z tym tematem... to nie jest ważne w ogóle,ale wiem,że w pewnym sensie może pomóc ludziom, którzy nic nie potrafią- nawet ugotować ziemniaków. I "łapią się" na te zdjęcia, które wyglądają pięknie a ich przepis i opis przyprawiają mnie o wzdęcia. Odechciewa mi się jeść - serio.

Istnieją portale, gdzie fotografie są zrobione tak profesjonalnie.. Np. http://www.kwestiasmaku.com/
Przeczytałam kiedyś komentarz, pod którymś ze zdjęć, że.. nawet kromka chleba wygląda apetycznie i jak najlepsze danie pod słońcem.
Najzwyczajniej na świecie zdjęcia są dobre.
I ja też tak chcę. W końcu:P



                                                                  Moje nabytki:)
  1.  Mikser Zelmer 800 W


Moja sokowirówka Zelmer 800 W <klik > film znaleziony na YouTubie

Jestem opanowana i idę szlakiem dobroci... to co mi dała natura .. czekam na Lato i of corse świeże soki. Będę je wyciskać bo przecież dostałam sokowirówkę taką tylko dla siebie. Małą przestronną w moim atelje idelaną.  Marchew i jabłka. I nikt niech Wam nie ściemnia,że tam nie ma banana!
;) z ok. 5 kg owoców, zrobiłam 5 szklanek po ok. 150 ml każda. Do sokowirówki polecam owoce,które posiadają dużo wody. Spróbuję z takimi owocami jak arbuz, warzywami typu ogórek. Owoce "gęste" czyli np. banan, polecam miksować. Używam do tego miksera z blenderem, a do rozcieńczania aby sok był bardziej płynny używam np. mleka, można dodać trochę soku z cytrusów wyciśniętych samodzielnie.
Jeszcze nie próbowałam.. ale uważam,że ta niesamowicie pachnąca papka, świetnie nadaje się do wykorzystania np. w przypadku soku marchewkowego.. Z marchwi,która zostaje w pojemniku możemy przygotować świetne kotleciki marchewkowe, dodając ewentualne dodatki, świeże zioła,przyprawy, czy też kaszę jaglaną,lub inne warzywa, np. suszone pomidory;
Jest też to świetna nieprzetworzona "papka" dla dzieci. Mamy wtedy pewność,że nie ma tam niechcianych konserwantów i ulepszaczy.

_________________________________________

 2. Świecznik Lilie Leg z Home & You


http://home-you.com/pl/salon-swieczniki-lampiony/167011831-swiecznik-lilie-leg-5901162408305.html








Świecznik Home & You 
 ____________________________________________
Świecznik jest jeszcze piękniejszy na żywo. Będąc na zakupach znalazłam go w sklepie " Home& You ",ale go nie kupiłam. Ten, na który zwróciłam uwagę był bez nóżki, ale kolor różowy. Wyobraziłam to sobie jako ozdobę do łazienki, która stoi na podkładce z różowego filcu. Okazało się,że w środku jest jeszcze wnęka, bo jest to świecznik.. Dziewczyny moje kochane kupiły mi ten droższy na nóżce bo nie do końca zrozumiały co mi się podobało.. gdy o nim opowiadałam, którejś z Nich... Moim przyjaciółkom bardziej podoba się ten na nóżce ;) Ja uważam,że również jest słodki ale do łazienki już go nie postawie i stoi w salonie. Pięknie przeplata światło, gdy robi się już ciemno i jest niezwykle romantyczny i uroczy.
 Także dzięki dziewczyny;)

____________________________________________
3. Szczoteczka do zębów Oral B Braun , 3 d white + dostałam 4 dodatkowe końcówki ( dlatego na zdjęciu dopisałam plus 2)
http://www.shop-dent.pl/pl/p/BRAUN-ORAL-B-Vitality-3D-White-D12.513W-Wybielajaca-szczoteczka-elektryczna-z-3-koncowkami-DYSTRYBUCJA-PL/1982

 Marzyła mi się szczoteczka elektryczna i ją dostałam. :-) z czego bardzo się cieszę.
___________________________________________
4. Obraz/obrazek, rysunek-grafika od mojej przyjaciółki.


Czerwony motyk symbolizujący mnie. Wykonała go własnoręcznie. Oprawiony jest w śliczną białą ramę. Dziękuję z całego serca kochana:*


Dostałam też zegarek, saszetkę z kapsułkami do kąpieli, maseczki różne kosmetyczne
oraz pieniążki, za które kupiłam sobie spodnie oraz coś mi jeszcze zostało na małe co nie co;-)
a i pyszne czekoladki merci duże,ptasie mleczko i kawę.
Dziękuję rodzicom za życzenia i wszystkim przyjaciółkom, za super prezenty. Ps. urządzałam babski wieczór urodzinowy. W weekend. A w dniu moim urodzin spotkanie obiadowe z rodzicami;)

Lubię spełniać swoje marzenia związane prezentami ;) Cieszę się, jeśli dostaje coś czego potrzebuję. Cieszę się również jeśli mogę pozwolić sobie na coś, czego potrzebuję :)

oby do następnego dodatniego bilansu prezentowego!! a pomysły są w głowie ;-)


Podobają mi się zegarki neff,nie są drogie w porównaniu do innych zegarków, które mi się podobają ;)
a są zacne ! pod spodem wkleję te, które najbardziej mi przypadają do gustu
ten jest świetny, chyba najbardziej mi się podoba. W stylu lat 80`


Ten też jest świetny,ale gdybym miała wybierać to wybrałabym ten pierwszy
oba zdjęcia pochodzą ze sklepu http://www.freestylextreme.com

Chciałabym się czuć jak Ula na wakacjach...
Chciałabym też pojechać na Majorkę albo inną z dzikich plaż.. poczuć te emocje zachodzącego słońca na plaży. Tam zasnąć. Spacerować brzegiem plaż i słuchać odgłosów pluskającej wody. Niech muska moje stopy i włosy pieści wiatr.. 

ale lubię ten stan.. Pisanie, bujanie w chmurach ciemną nocą i smak weny

Ten obrazek charakteryzuje się tym,że ... niczym się nie charakteryzuje. Miło by było wybrać się kiedyś na narty. pff deskę



dobrze by było też aby weszło Uncharted 4.. lubię grać i to też moje życzenie na przyszłą chwilę..


Och jak by było miło. Mieć jak najwięcej wolnego czasu, w którym to nie robi się kompletnie nic albo to na co się ma ochotę. np. siedzi się na kanapie i w błogim stanie rządzi tym Światem
Świetnie by było mieć nowego misia. Mój różowy i hipopotam są super, ale przydała by się świeża krew do kolekcji. Niech im będzie miło na kanapie.
No i co.. życzę sobie trafić do nieba!! : )))

___________ i niech ludzie tworzą Świetną muzykę, tego sobie Życzę ja = słuchacz


to by było na tyle.. nie ma co być chciwym...  ;)
--------------------------------------------------
wszystkie obrazki "mnie" stworzyłam w aplikacji z internetu;p




Komentarze

Popularne posty